By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 31-Aug-2006 08:43 Email | Share | Bookmark
Siri akhir cuti2 England (19-20 Ogos '06)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
persinggahan terakhir
Destinasi terakhir sebelum balik ke Coventry ialah Stonehenge. Memandangkan masa kami sampai tu dah lewat, so tak masuk la tengok dekat2, sekadar dok luar pagar aje.

Sapa yang blom pegi kena la pegi walaupun yg nak ditengok tu hanyalah 'batu'.... Tp batu bkn sebarang batu tau, ni batu zaman pra-sejarah.

Bagi sapa-sapa yg nak tahu sejarah Stonehenge ni blh klik kat sini utk lebih info: http://www.stonehenge.co.uk/history.htm




puas hati, walaupun hanya dok luar pagar.....


Fuh lega...akhirnya abis jugak mskkan gambo2 ni semua

Quote:
k.Rossya- batu bkn sebarang batu tu
Elin- merdeka...merdeka..merdeka
Norlie- baby dah 3 bln. hubby yg bljr, kami berdua tukang sibuk jer
Anis- baby name anis gak - Anis Syafiqah - 3 bln
khairul hafiz SF- btol la tue
mama Anis- nnt blh bukak kelab Anis la , Coventry ni bkn Warwick, tp dekat la


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net