By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 8-Dec-2007 21:43 Email | Share | Bookmark
Scotland Tour : Loch Lomond

 
 
 
jejaka ini dah ada yg punyer yer
loch lomond yg cantik
mama pon nak enteprem jugak
Anakku yang lentok
baru bgn dah kene posing
muka tgh blur lagi tue
tak nak senyum plak
di visitor centre
 
 
 
 
 
 
kat Scotland nie terkenal dgn loch-lochnya yang cantik. Lagipun inilah kali pertama berjalan musim luruh...jadi mmg tujuan utama nak tengok pemandangan semulajadi yg berbeza dgn musim2 yg lain. Kebetulan masa kami ke Scotland tempoh hari dah hampir pertengahan autumn...suasananya sgt cantik dgn pokok2 yg bewarna-warni. Tak puas mata memandang dan tak putus2 memuji kebesaran kuasa Ilahi...cantiknya masyaAllah............bila lalu di kawasan gunung-ganangnya boleh nampak pokok yang berlapis2 dan bewarna-warni tu. Jadi fokus tour kali nie bukan lagi kat castle, bangunan2 bersejarah atau shopping kompleks.






Salah satu loch yg terkenal ialah Loch Lomond. Loch Lomond nie agak luas.................dan pemandangannya semua cantik, mmg byk kali jugak berhenti utk snap2 view yg menarik. Lagipun kerajaannya dah sediakan tempat khas utk parking , rugilah kalau tak dimanfaatkan sebaik2nya






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net