By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 1-Dec-2007 19:24 Email | Share | Bookmark
Seni ape nie?

Kali nie bukan nak tunjuk senibina bangunannya...tapi seni 'khat' kat Rome plak Boleh dikatakan rata2 tempat yg kami kujungi kat Rome tu ada seni 'khat' nie................ nak kata cantik tu takde lah cantik pun, mula2 tgk mcm vandalisme, tp bila dekat gerabak keretapi, tepi2 highway, pagar rumah etc semua mcm contengan yg sama ajer...terfikir jugak...adakah kerajaannya menggalakkan rakyatnya menunjukkan skill seni mereka ni di mana2 yg mereka suka??




*** kesian plak tengok poster movie tu dah penuh dgn hasil kerja tangan yg tak berseni.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net