By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-Nov-2007 19:31 Email | Share | Bookmark
Rome Sightseeing la plak

 
 
Tak abis lagi citer di Rome...maklumlah...mungkin nilah kali pertama dan terakhir sampai kat sana, jd byk la pic disnap dan kenangan kat sana nak dipaparkan.

Penat pusing2 sekitar Colosseum, dan slps penat sesat2 jalan...cara terbaik nak jimatkan masa (dan kos ) ialah ambik jer perkhidmatan 'Sightseeing Bus' yg byk kat kota Rome tu. Kaki pun tak penat dan kepala pun tak pening nak tengok peta.









untungnya naik bas sightseeing ni boleh naik-turun seberapa byk yg kita suke..skali byr ajer....jd kalau nmpk mana2 tmpt menarik tue...bolehlah turun..lps tu tunggu bas seterusnya.......sampailah fah tak larat lagi.........

Tak dinafikan, senibina bangunan Roman ni unik dan cantik...satu lagi byk tugu dan ukiran patung2 memenuhi bandar Rome....yg bogel pun ada jugak...tp dah ditapis oleh 'badan penapis teh' jd kalau nak tgk patung2 sensored kene pegi sendiri la yer kat bwh ni plak istana...namanya 'Castel San Angelo' lebih kurang la...kalau salah tolong betulkan yer



Byk lagi gmbr2 kat sana ... tak terpilih dah... sambil tue, ada jugak jln2 di lorong2 dlm bndr tue...excercise la plak...keluar-masuk kedai tgk ape2 yg berkenan





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net