By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 2-Nov-2007 13:23 Email | Share | Bookmark
Yes!! Rome kami datang!!!

Dah lama berehat kat rumah, baru2 ni Anis buat pakej melancong lagi. Destinasi kali ni agak jauh sket. So pagi2 lagi dah kene bangun dan bersiap (Anis dah siap pakai baju lawa2 sebelum tido lagi, senang keje mama pagi2 takdelah kalut nak uruskan si kecik ni, tinggal nak tukar nappy aje). Maka berlepaslah kami tiga beranak ke e-pot utk destinasi percutian selanjutnya


Mula2 dlm flight ok aje Anis ni....sambung tido balik...main2 dan tegur makcik-pakcik sekapal dgn kami


Dah selamat mendarat...................terasa blank kejap....maklumlah semua dlm bhs Italy w/pon ada translation dlm english....dr tukang jual tiket keretapi, pemandu bas, semuanya ckp bhsa dia. Mmg mcm ayam dgn itik bercakaplah..main angguk jelah


dari e-pot nak ke hotel tu sbnrnya tak sampai setengah jam pun, tp sbb tak tau punya psl lama jugaklah baru kami sampai kat hotel.


Hotel kami tido ni letaknya kat Ostia Antica...kirenya dekat jugaklah dgn pantai


Ai?? dah nak balik?? Pic2 lain tunggu next entry la yer..ni baru intro....dr hotel kali ni ambik shuttle bus ajer..senang citer...servis terus sampai depan pintu e-pot. So tak pyh fikir nak turun naik train lagi. Sempat ronda-ronda kat kedai bebas cukai sblm take-off.



situ dulu..nak tengok view2 menarik nanti la yer..baru muqaddimah ni


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net