By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 15-Oct-2007 15:09 Email | Share | Bookmark
Anis beraya; Raya Kedua

Kak nana mintak duit raya dr Anis
Untie Azrin dgn Untie Aizan
Papa-papa dan anak2
Dahaga la pulak!!
Untie Lisa
Anis
Untie Ayu
Anis dgn Aisyah
1st time jumpa trs mesra
Alieyan yg sentiasa ceria
Anis dgn Alieyan
Kak Syida dan Rabiah
Hari ni paling banyak jemputan ke rumah terbuka, mmg tak pyh masaklah, senang hati mama...Cume yg tak berapa 'syok' tu Anis mcm tak selesa bila jumpa org2 'asing'..mulalah meragam tp kejap aje. Bila dah jumpe kengkawan yg seangkatan dgn dia, Anis pon ok. Mama pun tak lps peluang keemasan utk 'pulun' puas2...mknn semuanya sedap!!!




Quote:
Melati & Imran - t.ksh melati & imran, mmg meriah...kengkawan yg ada nilah pengganti keluarga kat kampung, terubat juga rindu suasana beraya kat tanahair
dOd - Anis tu tgh buat show...maklumlah penonton ramai time nilah nak tunjuk bakat terpendam
haryani~azam - saje nak tunjuk kat penonton yg anis pun pandai buat aksi baring


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net