By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 13-Oct-2007 16:56 Email | Share | Bookmark
Anis Beraya di rantauan : Raya Pertama

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kami kat UK ni dah masuk raya kedua dah hari ni....so ni antara aksi2 cik Anis dan rakan2 di hari raya...kenkononnya nak ambik gambar setiap tetamu yg dtg rmh kami dan dekat rmh2 yg kami kunjungi tapi kenkadang tak sempat nak 'snap-snap' pic, so apa yg ada inilah yg dpt ditonton. Saksikan aksi2 si Anis di hari pertama raya tahun ni











** kepada semua pelakon2 tambahan, jangan marah naaaa...

Quote:
dOd - dialog spontan tu dila bila tgk aksi2 si kecik ni
Hajar - nnt tempeklah respi yg lg satu tu yer, kalau senang nak try jugak
M.Amirul Amsyar - t.ksh..selamat hari raya jugak utk anda
m0mma DarwisY/DaNi : farah - teletubbies tu mmg takbelh tinggal...kalau dia tahu nak kuar je dgn sendirinya dia gi ambik toys yg dia nak bawak
cek de sam - Selamat hari Raya jugak
haryani~azam - awalnya untie yan masuk keje, dah puas beraya kat kampung ke? Tak sangka plak anis blh lekat pakai tudung tu satu hari sepanjang raya tu, agaknya sbb tgk mama pun jangok bertudung sbb tulah dia blh pakai jugak


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net