By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 14-Jul-2007 20:48 Email | Share | Bookmark
IKEA

Hari ni..takde ekspedisi..so jenjalan kat IKEA..bukan nak membeli pun, nak tengok apa bende yang ada kat dalam IKEA tu...








Quote:
dOd - btol..cntk2 dan harganya pon bleh tahan
rinnchan - model persendirian jer tu kak rinn
aleeyamarissa - ha'ah...semua baru....tengah berangan nak rekahias rumah la ni
sabrina@mamaAdam - pindah umah...oooo tidakkk..ckp la. tunggu pindah balik ke mesia jelah...tak larat nak packing brg
sue - anis tunggu sue la tlg kemas rumah anis bila balik nnt....
ciku_nunu - bukan brutal..taiko jer
mieza - ntah la mieza..dah lama tak timbang..ada la dekat 8kg je kot, berat anis ni lmbt naik
nonie - sama la nonie...takpelah..angan2 dulu..bila dah ada senang sbb dah ada gambaran camne nak buat
mrs.apple - daku di tagged lg??
<< jeff >> btol tu...sekurang2nya ada drpd takde langsung


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net