By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 28-Jun-2007 14:30 Email | Share | Bookmark
Goodrich Castle

Suatu pagi yang mendung...kami melawat satu lagi 'heritage' di Bumi UK, Goodrich Castle....macam biasa, tak tahulah minat sangat nak tengok Batu bata castle ni, tapi enjoy jugak...oklah layan je..












Quote:
Fateen@D&D's mom - Anis dok kat Coventry...
<< jeff >> mmg btol tu..kene plak org yg kretip mesti lg lawa dia punye output..kami ni main tembak je
sabrina@mamaAdam - mesti la Anis msk...yg mcm pdg tu sbnrnya ladang gandum..saje la Anis dok berangan konon2nya kat tepi sawah kat mesia
za - Anis dah ajak dah kan ari tu tp untie za asik dok layan angau jer mesti tak prasan sms anis tu
ok..good luck..ape2 nnt bgtau k
nonie - alamak..kene tag lagi ker??
wanie~mama irfan - okeh....burung tu saje nak enteprem tu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net