By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 1-Jun-2007 16:38 Email | Share | Bookmark
Cumbria Tour - the Lake District Cruise

welcome
model papan tanda
kat tepi jeti
 
 
kapal mari dah
nerves nak naik kapal nih
mula2 naik..
 
sukenye dia
tiru gaya titanic
berehat jap
sekeping ni je gmba famili
hihihi
dapat kawan baru
mesra dgn kakak
anis dgn papa
 
 
berehat kat dalam plak
 
 
anis dgn kawan baru
dah samapi seberang
nak balik dah..tido plak
rombongan budak2 skolah
lena tol tido dipangkuan papa
dah bangun
org dok beratur nak naik cruise
okeh..abih dah
Gambar2 ni dah sebulan terperap..kalau buat jeruk tu dah lama boleh makan Kat Cumbria ni byk tasik sbb tu dipanggil Lake District. orang kata kalau ke Lake District ni tak sah kalau tak naik cruise...jd kami pon naik lah jugak...perjalanan ambik masa 40 minit dan 40 minit lagi utk balik semula...sempat berpicnik kat dlm cruise tue.

Pemandangan sepanjang pelayaran tu mmg cntk..tenang dan damai rasa hati...nsb baik Anis pun tak meragam, jd blh la menikmati keindahan alam sepenuhnya.








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net