By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 10-May-2007 20:35 Email | Share | Bookmark
Meh la tengok pokok plak

senyum
kami
tepuk
papan tanda
aksi
bunga dan bangunan
aksi manja dua beranak
garden
anis dan papa
anis dan bunga
rehat kat bawah/dalam pokok
kami
pokok bentuk 'lady'
anis main2 daun
anis, mama dan pokok
menung
bentuk ape ek?
bunga
Anis di celah2 pokok rose
blur
shape lady n pusing2
shape pintu gerbang dgn mahkota
shape pak katak
my princess
Bangunan dan pokok
Bangunan dan bunga
peserta dah tido...penat
baru-baru ni Anis ke Levens Hall & Garden...ape istimewanya tempat ni? Anis pegi tengok pokok..bukan sebarangan pokok tau..tapi pokok2 kat garden ni dipotong dan dibentuk macam2 pesen....ada bentuk castle, pintu gerbang, burung, pak katak, bentuk org lelaki dan pompuan pun ada...pendek kata mcm2 bentuk la....cantik.... :wave:garden ni pernah menang 'Garden of the Year' tahun 1994....










Quote:
Uncle Sam - senyum kontrol ayu namanye tu uncle
haryani~azam - agaknya si Edward tu keje kat situ kot...tue yg blh trim pokok tu mcm2 style tu
sue - Anis tu nangis sbb sejuk mama gi letak atas rumput basah kene dera tuh
mama haris - senyum simpul gitue
hada-@lesy@'s m0m - sesekali jer nak dpt pose yg comel...tu pun sbb dia takut kat rumput keliling tu sbb tu la statik jer duduk


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net