By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 26-Apr-2007 16:57 Email | Share | Bookmark
Alnwick Garden, Newcastle-Upon-Tyne

 
di celah2 air
 
 
rumah tokei garden
di celah2 pokok
 
 
 
 
 
 
Gambar yg dah terparap hampir sebulan. Masa tu sejok2 bahasa lagi. Seronok jugak pusing2 garden ni, cume mungkin kunjungan kami tu sedikit awal jd bunga2 tak galak lg. Kat garden ni ada beberapa bhgn - spt air2 pancut (kalau tak malu blh main air), taman rose (baru nak kuar pucuk), bhgn pokok2 beracun (silap sentuh boleh mati wooo), bilik pameran, cafe dan kalau nak beli pokok pun ada dijual kat nurserynye. Ops...nak masuk kene bayar yer...









View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net