By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 12-Apr-2007 18:28 Email | Share | Bookmark
Anis kesayangan mama & papa

tetiba rajin plak nak update pic2 baru Anis...mama/papa memang suka tengok aksi2 anis dan snap aksi2nya...baru blh tengok perkembangan dan perubahannya dari hari ke hari, bulan ke bulan...bila Anis besar nnt anis blh tgk...kat bwh ni aksi semalam



Yang ni pic2 Anis hari ni...hari ni Anis genap 10 bln 2 minggu .... setiap hari bertambah sayang dekat anis ni...ops !!! kat papanya pun makin sayang jugak




sebelah petang plak, bawak Anis main2 kat garden blakang rumah...sambil pusing2 naik keretanya...nampak je mama ambik kamera terus plak dia ber'aksi' manja..... hari ni mmg mood Anis baik...asyik gelak dan senyum jer....siap blh duduk kat highchair tunggu mama masak kat dapur tue....saaaayang Anis



Syukur kami memilikimu...Anis Syafiqah penawar hati mama..pengarang jantung papa...jadilah insan yang berguna bila besar nanti ya sayang....

Quote:
mama haris - nak bg dia dok diam kat highchair tu senang jer siti...kasik dia pegang makanan...kalau dah bosan tukar plak dgn benda2 lain sampai la siap masak
haryani~azam - bukan tahi lalat tu yan, tu comot sisa2 makanan dia yg kat kiri plak kesan Anis garu (kuku panjang tak kasi mama potong), alhamdulillah kat sini takde nyamuk so selamat la Anis dr gigitan nyamuk2
sue - ikut sue dialah tu, suke amik gamba
M♥mma HarithDarwisY : farah - memang pon Farah...rumah ni dah jd mcm neseri plak penuh ngan menan...balik mesia sok blh bukak neseri la, dah jimat kos sbb tak pyh beli menan byk2 recycle Anis punye jer


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net