By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Apr-2007 17:01 Email | Share | Bookmark
Back dated entry : A visit to Durham

1
2 ;
3 ; atas Elvet Bridge
4 ; town
5 ; town
6 town
7 ; town
8 ; town
9 ; town
9 ; town
10 ; town
11 ; dc
12 ; dc
13 ; dc
14 ; dc
15 ; dc
16 ; dc
17 ; dc
18 ; dc
19 ; dc
20 ; dc
21 ; dc
22 ; dc
23 ; dc
24 ; dc
25 ; dc
26 ; dc
27 ; dc
28 ; dc
29 ; dc
30 ; dc
31; dc
32 ; dc
33 ; dc
34 ; dc
35 ; dc
36 ; dc
37 ; town
38 ; dc
39 ; bangunan lama
40 ; jom gi tempat lain plak
41 ; town
42 ; town
43 ; Elvet Bridge
44 ; Elvet Bridge








*** menurut penduduk Durham, Castle ni antara lokasi filem Harry Potter ( lupe plak nak tanya yg filem yg mana)...yg bestnya bangunan castle ni jugak jd sebahagian drpd University of Durham.
Quote:
dellania- mungkin la adegan tu kot..ada lg satu castle tempat diorang belajar terbang tu, namanya Alwinck Castle (sori kalau slh eja)
@LesYa - papa Anis lom nak abis lg, papa ckp sementara papa tak buzy nilah kalau nak bejalan, nnt kalau papa dah buzy giler tak bleh kacau papa dah
Mama Muhammad rahman02@yahoo.com - selalu mmg kene charge la, tp kami jd ahli so sesetengah castle blh masuk free ja


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net