By: gee nasrul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Monday, 21-Apr-2008 07:41 Email | Share | | Bookmark
Selsema menyerang lagi

 
 
Sejak pagi semalam Anis asyik bersin ajer... kalau mama lah yg bersin non-stop tue petandanya nak kene selsema... risau la jugak... mmg betullah apa yg dijangka... si kecik mula kene selsema semalam. Banjir hidungnya nak makan ubat punyalah susah... siap kene paksa lagi... nangis pun nangislah... kalau tak makan ubat lg lambat sembuh.

Pagi nie nampaknya banjir makin surut... ada lagi kesan2 nya tue... tapi kalau dah nama budak kecik tu, budak jugak... cam biasalah... Anis tetap aktif main dan pagi nie rajin plak dok usung dan belek buku ke hulu-hilir Alhamdulillah...

*** gambar snap semalam



*** gambar snap pagi nie


*** mama dok fikir2 balik camner Anis blh dpt selsema tetiba nie, baru teringat masa gi skolah hari Jumaat ari tu ada sorang budak nie idung dia banjir yang amats.... rasanya terjangkit virus budak lelaki tue dah nie ... sbb tulah awal2 diorang dah bg amaran kalau anak sakit jgn dtg... kan dah berjangkit nie hmmm... takpelah benda dah jadi... Anis pun ceria jer....


Friday, 18-Apr-2008 16:52 Email | Share | | Bookmark
Aktiviti sepanjang minggu

Rajin sket hari nie... jadi mama buat satu entry ajelah aktiviti Anis sepanjang minggu nie... lagipun tiap2 hari buat benda yang sama ajer... main, makan, tido, gi skolah dan tgk tv. So layan...











Thursday, 17-Apr-2008 19:28 Email | Share | | Bookmark
Verulamium Museum ~ St Alban

Berbelit lidah Anis nak sebut nama muzeum nie... sebenarnya nie muzeum berkenaan tinggalan kerajaan Roman di sekitar St Alban nie. Jadi sambil melawat tapak tinggalan org Roman kat situ Anis teroka skali sejarahnya... lagipun masa tu hujan... memang sesuai lah masuk muzeum nak panaskan badan












Tuesday, 15-Apr-2008 13:33 Email | Share | | Bookmark
Fuh fuh

Assalamualaikum
Lama plak fp nie terbiar... angis kus-kus menyerang jd tak berapa nak rajin nak mengedit gambar cik Anis nie. Kali nie Cik Anis nak bercerita tentang apa yer??? Layan ajelah yer











Sekarang nie Anis dok berkenan sangat dekat satu kereta, yang pakai bateri... tekan pedal terus gerak sendiri... kalau gi toys'r us selalulah Anis dok pandu-uji keta tue... ntah bila lah nak dapat sebijik




Thursday, 10-Apr-2008 16:53 Email | Share | | Bookmark
Chef Anis

Little Chef
in action
real ajer
View all 6 photos...




Lokasi : kat sekolah ~ pelajaran memasak dan mengemas dapur
Menu2 sepanjang minggu lepas dan yang ntah bila2 dah dicuba














[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net